среда, 11. септембар 2013.

Nakon jedno desetak dana on kaze zeni (Tj.mojoj majci) Da idemo na snijeg,a ona kaze da bi mogli jedino ako bi on sve sredio , gdje cemo spavati … Ja sam se nasmijao jer otac to nikad ne radi , sve majka to rijesi…
Kaze majka meni i sestrama da se odemo spakirati , spakirali smo se i krenuli…
Putem sve do Plitvica smo se ja i seke rugali majci i ocu … Oni su se naljutili i rekli da cemo se odma okrenuti prema kuci ako ne prestanemo. Tada smo ja i seke prestali! Nismo vise pricali nego odlucili malo odspavati…
Nakon jedno 45 minuta tata je skrkinuo „ aaaa „ i mi smo se svi prepali a on se nasmijao i rekao „ sto je obitelj moja prepali se a? „ i tako nas sve nasmijao …
Kada smo stigli na odrediste odma sam se obukao u kombineznon i zatrcao , posto nisam gledao gdje trcim samo sam upao u provaliu … Nakon toga su me oni pokusavali izvadit konopom a ja bi im uvik ispustio iz ruke pa bi se oni naljutili…
Drugi dan: Odlucili smo se popeti na vrh brda i nakon pola sata smo se popeli…
Otac je legao na sanjke i rekao mi da legnem na njega , ja sam ga poslusao i majka nas je odgurnula i kako je bilo mnogo ljudi , pokupili smo dvi zene …
Zene su se naljutile a nama je to bilo smjesno , jos nismo stigli do kraja a otac se naglo trznuo i mene bacio s njegovih leđa a ja sam pao u snjeg i kako sam pao upao je snijeg u moje usi …
Cijel a mi se obitelj smijala , a ja sam bio tuzan…

Нема коментара:

Постави коментар